Saturday, October 31, 2009

夜已深,但我还是睡不着.. 手机里播着CheeseCake发给我的Music.. 深深地影响了我的情绪.. 最近很喜欢听一些老情歌..边听着眼泪也随着掉下来.. 心里觉得很空,似乎生活上少了什么似的,可能因为考试快到了..而且准备的并不是很好..所以心情比较复杂.. 这时的我有点想起某人.. 很多的回忆漂浮在脑海中.. 一些让我又爱又恨的回忆.. 想不到就几首简简单单的歌..会让我这么大的感触..

醒醒吧,陈先生..考试快到了...

加油加油..

4 comments:

  1. Dont worry do your best
    We support you
    Dad and Mom

    ReplyDelete
  2. Hey Ping, it's OK to miss a friend. Some memories are sad, some comical and others just ordinary. You have not failed as a man, you are only 21 young. Life is not a bed of roses. The obstacles we meet along the say only make us stronger. Don't worry, just do what you have to do now ie. study for your exam. Take things one step at a time. Love you mom

    ReplyDelete